CNN انٹرویو کے دوران ٹرمپ کے تنقیدی حملوں کا لیبرون جیمز اور ڈان لیمن؛ نیبو کا جواب

سی این این کے ڈون لیمن نے اب سب کے لئے ایک سوال ہے کہ صدر ڈونالڈ ٹمپمپ نے انہیں “تلخ پر تلخ انسان” دوبارہ بلایا ہے.

ٹرمپ کی بدانتظام نے نیویارک میں ایک ٹویٹ میں ایک ٹویٹ میں پوچھا: “اصلی ڈمی کون ہے؟ ایک آدمی جو بچوں کو کلاس روم میں یا کسی کو بچوں کے پنجوں میں رکھتا ہے؟”
لیمن نے # بی بی سی سے پہلے، رحم اور احترام کی حمایت کرنے کے لئے پہلی خاتون میلیاہ ٹرم کی ابتدا کا حوالہ دیا.
ٹرمپ نے جمعہ کی رات کو ٹویٹ میں لیمن اور ان کے مہمان، باسکٹ بال کے اسٹار لیبرون جیمز کی بے عزتی کی.
اس انٹرویو نے اپنے آبائی شہر اکون، اوہیو، جیمز کی شراکت پر توجہ مرکوز کی ہے، بشمول خطرہ کے لئے ایک نیا پبلک سکول بھی شامل ہے. لیکن دونوں مردوں نے سیاست پر بھی تبادلہ خیال کیا. جیمز نے کہا کہ ٹرمپ نے ملک میں تقسیم کرنے کے لئے ایتھلیٹکس اور کھلاڑیوں کو استعمال کیا ہے.
جیمز نے کہا “میں واپس نہیں بیٹھ سکتا اور کچھ نہیں کہہ سکتا.”
آدھی رات سے کچھ دیر قبل، ٹرمپ نے پیچھے گولی مار دی: “لیبرن جیمز نے ٹیلی ویژن، ڈون لیمن پر صرف گونگا آدمی کی طرف سے انٹرویو کیا تھا. انہوں نے لیبرون کو اسمارٹ لگائے، جو ایسا کرنا آسان نہیں تھا.”
“مجھے مائیک پسند ہے!” صدر نے مزید کہا کہ موجودہ نقطہ نظر کا حوالہ دیا گیا ہے جس پر ہر وقت کا سب سے بڑا این بی اے پلیئر کون ہے، جیمز یا مائیکل اردن.
جیمز بیٹھ کر لیمن کے لئے ایک بڑا سکپ تھا، جو ہفتے کے آخر میں شام کے “CNN آج رات” کو میزبانی کرتا ہے. انٹرویو نے اصل میں پیر کو نشر کیا، اور یہ جمعہ کو دوبارہ ہوا.
ٹرمپ کی بے عزتی ردعمل کئی وجوہات کی بناء پر مصروف تھے. انہوں نے ماضی میں جیمز کی تعریف کی ہے، بار بار انہیں ایک عظیم کھلاڑی اور ایک “عظیم آدمی” بلایا. وہ ٹویٹس 2013 اور 2015 میں واپس آ گئے تھے.
حال ہی میں، 2017 میں ٹرم نے ٹویٹر پر دعوی کیا کہ “میں ڈون لیمن کبھی نہیں دیکھتا ہوں.”
اس کا اصرار ہے کہ وہ CNN نہیں دیکھتا ہے اکثر نیٹ ورک کے بارے میں ان کے شکایات کی طرف سے متضاد ہے.
نیو یارک ٹائمز نے گزشتہ ہفتے رپورٹ کیا کہ ٹرمپ نے ائر فورس ایکو کی قیادت میں ناراض کیا اور دیکھا کہ پہلی خاتون ٹی وی سیٹ سی این این پر نظر آئی تھی. واضح طور پر وہ چاہتے تھے کہ تمام ٹی وی سیٹس فاک نیوز کو نظر انداز کریں. جواب میں، میلانیا ٹرمپ کے ترجمان نے کہا کہ وہ “کسی بھی چینل کو چاہتی ہے” دیکھ لیں گے.
سی این این کے عوامی تعلقات کے محکمہ نے ہفتے کے روز صبح ٹرمپ کے خلاف ورزی کے جواب میں اس بروہہھا کے حوالے سے ایک حوالہ دیا تھا. کچھ ٹراپ کے ناقدین نے ٹرمپ کے ٹویٹ کو صدر کی طرف سے نسل پرستی کا ایک اور ڈسپلے قرار دیا. ممنوع اسپورٹس وائٹر بل سیمنز نے لکھا کہ جیمز ایک “سمارٹ دوست” اور “سب سے زیادہ فکر مند کھلاڑیوں میں سے ایک ہے.” انہوں نے کہا کہ ٹرمپ کی جاب “تھوڑی نسل پرست سے زیادہ محسوس ہوتا ہے.”
جیمز نے فٹ بال کھلاڑی کولن کاپنیک کے حوالے سے بھی حوالہ دیا، جس کے خلاف احتجاجی مظاہرین نے این ایف ایل تحریک شروع کی اور گزشتہ سات سالہ این بی اے اسٹار سٹیفن کری، جو گزشتہ سال کہا گیا تھا کہ گولڈن اسٹیٹ یودقاوں نے چیمپئن شپ جیتنے کے بعد وہ وائٹ ہاؤس کا دورہ نہیں کریں گے. اسے ڈسنا.
جیمز نے کہا کہ “وہ اپنے کھیل کو تقسیم کرنے کی کوشش کررہا ہے، لیکن دن کے اختتام پر، کھیل یہی وجہ ہے کہ ہم سب مل کر آتے ہیں.”
جب نیبو نے پوچھا، “اگر آپ یہاں بیٹھ رہے تو صدر سے کیا کہیں گے؟” جیمز نے کہا کہ “میں کبھی کبھی اس سے بھر نہیں رہوں گا.” انہوں نے مزید کہا: “میں براک سے بھرتا ہوں، اگرچہ.”

اپنا تبصرہ بھیجیں