بشرا بی بی عمران خان بیوی کی بیٹی پی ٹی آئی میں شامل

اسلام آباد: عمران خان کی بیوی بشرا بی بی نے پاکستان تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کردی ہے، عمران خان ملک کے وزیراعظم کے طور پر حلف اٹھاتے ہیں.

بشرا بی بی کی سابقہ ​​شادی سے بوشرا بی بی کی بیٹی پیر کے روز اس کے دوست فرح خان کے ساتھ عمران خان کی قیادت میں تحریک انصاف میں شامل ہوئیں.

رپورٹوں بشرا بی بی کا کہنا ہے کہ خواتین کے معاملات کو حل کرنے کے لئے کام کرنا اس کی ترجیح ہے.

پہلے خاتون کے اندر انتظار کر رہے تھے پہلے خیر فریئر منکا نامی ایک سینئر کسٹم آفیسر سے شادی کی تھی، تاہم، جوڑے نے چند مہینے پہلے اس طریقوں کا حصہ لیا. عمران نے اس سال فروری میں ایک نجی تقریب میں اپنے روحانی مشیر بشرا بی بی سے شادی کی. پی ٹی آئی کے سربراہ دو مرتبہ شادی کر چکے ہیں – سب سے پہلے جمیما گولڈسمھ کے ساتھ، دوسرا راہم خان کے ساتھ. دونوں شادیوں کو ٹوٹ اپ میں ختم ہو گیا.

عمران کی پی ٹی آئی نے 25 جولائی کو عام انتخابات میں سب سے بڑی پارٹی کے طور پر ابھر لیا ہے.

پی ٹی آئی نے 125 ایم این اے کی حمایت سے لطف اندوز ہونے کا دعوی کیا ہے جس میں کم سے کم نو آزاد ارکان شامل ہیں. تاہم، اس کی تعداد 174 تک اس کے چھوٹے اتحادی ساتھیوں اور عورتوں اور اقلیتوں کے لئے مخصوص نشستوں کے علاوہ ہے.

یہ بلوچستان نیشنل پارٹی (منگل) کی حمایت بھی کرے گی جس کے بعد قومی اسمبلی میں اس کی تعداد 177 تک ہوگی.

مسلم لیگ (ق) قائد اعظم (مسلم لیگ ن)، تحریک منہاج القرآن (ایم کیو ایم پی)، سندھ کی بنیاد پر گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس (جی ڈی اے)، بلوچستان کے عوامی پارٹی (بی اے پی) اور امی مسلم مسلم لیگ (اے پی ایل) ہیں. تحریک انصاف کے ساتھ اتحادی مرکز میں اس کی نئی حکومت تشکیل دینے میں مدد ملے گی.

اپنا تبصرہ بھیجیں