ایپل اسٹاک مارکیٹ فراڈ

ایپل نے جمعرات کو دوپہر کو امریکہ میں پہلی ٹریلین ڈالر کی کمپنی بننے کی دوڑ میں ایمیزون اور گوگل کو شکست دی، جب اس کی اسٹاک $ 207.0425 میں ایک حصہ تھی. (یہ تھوڑا سا بند کر دیا گیا ہے.) یہ صدی کی سب سے اہم کمپنی ہوسکتی ہے جو ایک اور سنگ میل ہے جو 20 سال پہلے اس سے کہیں زیادہ متاثر کن ہوسکتی ہے. دیوالیہ پن لیکن ایپل نے قریب دیوالیہ پن دونوں اور کمپنی کے بصیرت بانی کے سٹریٹ جابز کی 2011 ء کی موت سے بچا. بزنس ویز نے “اس ڈیل آف امریکہ آف آئکن” پر 1997 کا نسخہ ٹویٹ کر دیا.

ایک ٹریلین کی سڑک آئی پوڈس، آئی پیڈس اور آئی فونز کے ساتھ سڑک پر چلائے گئے اور اسٹوریج کے رول کے ساتھ، نمایاں طور پر، NYU سیر سکول آف بزنس پروفیسر سکاٹ گیلوئی نے “مندر کے مندروں” کے طور پر بیان کیا ہے لیکن وال سٹریٹ پر ایپل کی حالیہ کامیابی اس کی تکنیکی بدعت یا اس کی چیکنا مصنوعات کی وجہ سے نہیں ہے. اس کے بجائے، اس کی اسٹاک بیک اپ کی ریکارڈ توڑنے والے نمبر کی طرف سے رس کیا گیا ہے، جس میں کمپنی اپنے اسٹاک کے حصص خریدتا ہے، جس کی وجہ سے فراہمی میں کمی اور قیمت بڑھتی ہوئی ہے. مئی میں، کانگریس نے ایک بہت بڑا کارپوریٹ ٹیکس کاٹنے کے کئی مہینے بعد، ایپل نے 2018 میں خرید بیک بیک اسٹاک کرنے کے لئے 100 بلین ڈالر کا وعدہ کیا تھا اور اس مقصد کو آدھے راستے پر. ہاتھ پر $ 285 بلین نقد رقم کے ساتھ، یہ بھی زیادہ خریدنے کے قابل ہو سکتا ہے.

کئی دہائیوں میں دیکھا گیا، کئی مصنوعات اور کامیابیوں نے ایپل کو حاصل کرنے میں کردار ادا کیا. لیکن جیسا کہ کمپنی کے منافع میں اضافہ ہوا ہے، اسٹاک بیک اپ نے ٹریلین ڈالر کی ختم لائن کے پہلے سب سے پہلے ایپل کو حاصل کرنے میں ایک اہم کردار ادا کیا. اس تارکین وطن کو ایک اسکینڈل کا کچھ ہونا چاہئے. ایپل اسٹاک بیک بیک کے موجودہ مرحلے کے پوسٹر بچے ہے، جس میں سرمایہ کاری بھوک لگی ہے اور عدم مساوات میں اضافہ ہوتا ہے.

اگرچہ صحیح طریقے پر پابندی عائد نہیں کی گئی ہے، اگرچہ بہت بڑا ڈپریشن کے نتیجے میں خریدنے والے اخراجات کو کم کر دیا گیا تھا، ان قوانین کا شکریہ جو کارپوریشنز کی اپنی صلاحیت کو محدود کرنے کے لئے اپنے اسٹاک کو جوڑتی ہے. جیسا کہ ووکس نے اس ہفتے سے پہلے وضاحت کی تھی، یہاں تک کہ کارروائی کی دھمکی بڑی حد تک خریدنے سے خریدتا ہے. “کمپنیوں کو معلوم تھا کہ اگر ان نے اسٹاک بیک اپ کیا ہے، تو وہ ان کے اسٹاک کو جوڑتو کرنے کی کوشش کرنے والے سیکورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن کی طرف سے الزام لگایا جا سکتا ہے. قیمت، زیادہ تر ابھی نہیں. ”

لیکن نافذ کرنے کے بعد، خاص طور پر ریگن انتظامیہ کے تحت، واپسیوں میں اضافہ ہوا. اب، وہ غالبا ہیں. منگل کو جاری کردہ روزویلٹ انسٹی ٹیوٹ کے ایک مطالعہ نے بتایا کہ کارپوریشن نے 2015-2017 کے درمیان اسٹاک بیک اپ پر ان کے خالص منافع کا 60 فیصد خرچ کیا. دسمبر میں منظور ہونے والے $ 1.5 ٹریلین ٹیکس کٹ کے نتیجے میں خرید بیک بیک میں اضافہ ہوا ہے. جے پی مورگن کا اندازہ لگایا گیا ہے کہ 2018 میں خریدنے والی واپسیوں پر 800 بلین ڈالر خرچ کیے جائیں گے، 2007 میں 587 بلین ڈالر کی پچھلے ریکارڈ کو غیر معمولی طور پر بند کردیا جائے گا.

واپسیوں کا مقصد براہ راست ہے: وہ قیمتوں کا حصول کرتے ہیں اور شریک اسٹاک ہولڈرز کمپنی کے ٹکڑے کی قدر میں اضافہ کرکے ان کے مالک ہیں. کوئی جامع ثبوت نہیں ہے کہ طویل عرصہ میں خریداروں کی قیمتوں میں اضافے کی شرح بڑھتی جارہی ہے، لیکن جیسا کہ موٹلی فول نے وضاحت کی ہے، “قریب کی مدت میں، اسٹاک کی قیمت میں اضافہ ہوسکتا ہے کیونکہ حصص داروں کو معلوم ہے کہ واپسی کو فوری طور پر فی سیکنڈ میں آمدنی بڑھانے میں مدد ملے گی.” حصص کی قیمت کو فروغ دینا خاص طور پر موثر طریقہ نہیں ہے. اس ماہ کے آغاز سے، وال وال سٹریٹ جرنل نے یہ پتہ چلا کہ “ایس اینڈ پی 500 میں 350 سے زیادہ کمپنیوں میں سے 57٪ جو اب تک حصص کے حصص میں خریدا ہے اس سال انڈیکس کے 3.2 فی صد میں اضافہ ہوا ہے.” (ایپل اسٹاک، تاہم اس کی استثنی تھی. رپورٹ کے وقت حصص میں 11 فیصد اضافہ ہوا.) تاہم، سی ای او کے دباؤ میں دباؤ کی رقم دی گئی ہے، اور حقیقت یہ ہے کہ خریداروں کو ان سے فائدہ اٹھانے والے کی طرف سے اطمینان حاصل کیا جاتا ہے، اس بات کا کوئی تعجب نہیں ہے کہ امریکہ میں عوامی کمپنییں ہیں گذشتہ سال کے ٹیکس کٹ سے ان کی اپنی اسٹاک واپس خریدنے والے بہاؤ کی اکثریت خرچ کی.

چونکہ کمپنیاں خرید بیک بیک پر بہت زیادہ خرچ کر رہے ہیں، وہ ان کے کارکنوں یا ان کی مصنوعات میں سرمایہ کاری کرنے سے غفلت مند ہیں. “میساچوسٹس پروفیسر ولیم لاونک، جو واپسی کے مطالعہ کا مطالعہ کرتے ہیں،” اسٹاک بیک بیک بیک کمپنیوں کی پیداواری صلاحیتوں اور مارکیٹوں میں مقابلہ کرنے والی نئی مصنوعات پیدا کرنے کی صلاحیت کو کمزور بناتا ہے، اور یہ کچھ وقت پر، اسٹاک کی قیمت میں ظاہر ہوتا ہے. مجھ سے کہا. خریدنے کے لئے، روزویلٹ انسٹی ٹیوٹ کے مطالعہ کے طور پر، ملازمین میں سرمایہ کاری کرنے کے بجائے حصول داروں کو پیسے دینے سے بھی اجرت کم ہے.

یہ سب معیشت کے مختصر مدتی توجہ کے براہ راست نتیجہ ہے. Lazonick نے کہا کہ “میں اسے معیشت کے مالیات میں بہت زیادہ منسوب کرتا ہوں”. “ایک بار جب آپ ایک بڑی کمپنی کے لئے خریدنے کے لۓ دو یا تین یا 4 بلین یا ایک سے زیادہ خرچ کرنے کے خواہاں ہیں تو، آپ اپنے اسٹاک کی قیمت کو پمپ کرنے کے لئے ایک خوشحال دور میں 5،000 افراد کو دور کرنے کے لئے تیار ہو جائیں گے.”

ایپل کے سی ای او، ٹم کک نے دلیل دی ہے کہ اسٹاک بیک بیک معیشت کے لئے بالآخر اچھے ہیں، کیونکہ سرمایہ کاروں کو سرمایہ کاری کے منافع ٹیکس ادا کرنا پڑے گا.

اپنا تبصرہ بھیجیں